دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1397 - 10:22
سرپرست دانشگاه آزاد مازندران:

حضور بانوان در عرصه علمی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران حضور بانوان در عرصه علمی، فرهنگی و اجتماعی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر : 359073
photo_2019-02-06_12-48-03.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حسین منصوریان روز گذشته در همایش خواهران فاطمی که با حضور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر فرصت مناسبی است که از تلاش بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در عرصه علمی و فرهنگی قدردانی کنیم.


وی بیان کرد: بانوان کشور ما  چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه دروان هشت سال دفاع مقدس و در زمان  عصر حاضر نقش مهمی در زمینه  مسائل سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی حضور فعال داشتند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران افزود: روند حضور زنان بعد از انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی رشد افزایشی داشته است، باید از این برکت انقلاب که با تلاش ملت ایران و خون شهدا به‌دست آمد، شاکر باشیم.


در ادامه همایش، بانوان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران به طرح سؤالات و انتقادات خود در زمینه‌های مرتبط با حق و حقوق زنان در جامعه، مسایل اداری، اجتماعی و فرهنگی پرداختند و نفیسه فیاض‌بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران  به سؤالات بانوان پاسخ  دادند.


به گزارش آنا، همزمان با چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر، مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته